Archiwum - grudnia 2003

linkologia.pl spis.pl

                                                    Piekno...

           Piękno to wszelkie cuda natury, obdarzone cudownymi barwami,zapachami...

Piekno to radość i spokój od których bije kojące ciepło dające poczucie bezpieczeństwa, to wszystko tworzy coś na krztałt sielanki...

Piękno to dobro i zaufanie, które otrzymujemy i którym się dzielimy...

Piekno to niewinność, czyste jest i dobre jak dziecko...

A pomiędzy tym wszystkim bezustannie przewija się miłość i nieodgadniona tajemnica...

to.remember : :

Niewiadome,juz wiadome:)))) Komentarze (0)
29. grudnia 2003 16:56:00
linkologia.pl spis.pl

       Dzisiaj jest dzień w którym rozwiązują sie wszystkie moje dotychczasowe sprawy...

wszystko co było niepewne staje się jasne,własnie dzisiaj,wszystko naraz...

Nareszcie moge odetchnąć,bez tego całego ciężaru, ciężaru rzeczy nierozwiazanych,niepewnych bo takie właśnie bardzo mnie męczą...Rozwiazała sie sprawa sylwka i wielu, wielu innych spraw...

Moje postanowienie noworoczne to bardziej uwierzyc w siebie i cieszyc sie z tego co się ma....i moze wróce do fortepianu...:))

Tym samym chcę bardzo podziękowac Wszystkim,którzy byli przy mnie w tym roku,szczególnie tym którzy byli bardzo blisko mnie i z którymi miałam okazję się blizej poznac...(Kim są Ci ludzie? oni na pewno sami dobrze wiedza:)))DZiękuje Wam moi kochani!!:))DZiękuje, że każdy z Was wniósł coś nowego do mojej codzienności:)

A z okazji zblizającego sie nowego roku życzę Wam wszystkim dużo radosci,ciepła,miłosci...żeby nadchodzacy rok był dla Was rokiem niezapomnianym i wyjątkowym oraz lepszym od wszystkich które już mineły...

Buziaczki(noworoczne,choc jeszcze nie zupełnie:)))

to.remember : :

linkologia.pl spis.pl

          Święta mineły jak wszystko mija, za to teraz sylwek sie zbliża....

mam kilka możliwości wyjscia ale jeszcze nie wiem co wybiore...:))

to się okaże pewnie we wtorek jak znam życie i siebie przede wszystkim:))

 

to.remember : :

Święta już blisko.... Komentarze (2)
22. grudnia 2003 14:53:00
linkologia.pl spis.pl

          Właśnie skończyłam pieczenia pierniczków na choinke:)) są Śliczne hehe:))

w tym roku postanowiłam,ze  na mojej choince będą pierniczki zamiast oklepanych już bombek choinkowych....ale zobaczymy jak to wyjdzie:))

w każdym razie teraz w całym domku roztacza się woń pierniczków:))

a zaczeło sie 2lata temu u kajaka w domu:))

święta tak blisko i już czuje sie tę ich ciepłą atmosfere.....bardzo to lubie:))

Pozrdówka dla wszystkich  szczególnie dla Basi,która jest biedna chorai dla kajaka,która ma mi jakieś wieści przekazać:))hehe(nie ja nie jestem interesowna:))

CAŁUSKI!!!

to.remember : :

linkologia.pl spis.pl

      Nie wiem dlaczego tak choruje ostatnio....no cóż mam nadzieje,ze to przejdzie bo jak narazie nie czuje się najlepiej:( i strrrrrrrrrasznie,ale to strrrasznie mi się nudzi,a tutaj w łóżku trzeba leżeć:(( ale mam nadzieje,ze to wkrótce sie skonczy:))) ponarzekałam,a teraz miejsce na mały optymizm:)

Wkrótce świeta!!!i w związku z tym Wszystkim,którzy czytają tego bloga.lub nie czytają,albo tylko udają,ze nie czytają życze Wesołych,Cieplutkich,Kochanych Świąt!!!

Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo prezentów, mnóstwooooooooooooooooooo śniegu , zajefajnego sylwka,a na nowy rok dużo miłości,radości spełnienia *najśmielszych:)* snów:)) odnalezienia tego księcia bądź księżniczki z bajki....:)  a i zapomniałam zaajemałego kacora po sylwku:)))

A teraz mała prośba jak ktoś czyta tego bloga czasem to prosze zostawić po sobie ślad w księdze gości lub w postaci komentarza. a jeszcze chciałam dodac,ze notki te maja charakter osobisty i nie są pisane pod publikę,są troche,rodzajem prostytucji mojego wnętrza wobec tego bloga.....więc po co pisze????   bo chcem...:)))

 

 

Pozdrawiam serdecznie:))

Buziaki:)))

 

to.remember : :

wiktor5705 | kryminolog | tojzvkoh | w-swoim-swiecie | kasiunia | Mailing