Archiwum - września 2005

..... Komentarze (2)
14. września 2005 12:26:00
linkologia.pl spis.pl
I znowu boje sie, ze to sie nie ulozy...ze nie bedzie tak jakbym chciala...boje sie,ze chociaz tak dobrze sie to wszystko zapowiadalo to ktos wkroczy w moja przestrzen i zabierze mi Ciebie... stwierdzajac w koncu, ze to nie ma sensu...zakonczy ta farse a my zostaniemy sami...bezduszni...jak te suche roze na stoliku w moim pokoju...
to.remember : :

zostane psycholożką:)) Komentarze (2)
14. września 2005 12:23:00
linkologia.pl spis.pl
Nareszcie:)) dostałam się na studia...święty, błogi spokój... moze w koncu zaczne wakacje...chociaż nie wiele czasu już zostało do rozpoczęcia roku....
to.remember : :

wiktor5705 | kryminolog | tojzvkoh | w-swoim-swiecie | kasiunia | Mailing