Najnowsze Wpisy

Tytułu brak... Komentarze (2)
03. grudnia 2003 18:05:00
linkologia.pl spis.pl

      Dzisiaj miałam mały kryzys...poprostu jestem już tym wszystkim zmeczona...ale na szczęście to właśnie dzisiaj,dzisiaj kiedy tak sie troche dołowałam spotkałam przecudowną osobe....poprostu biło od niej ciepło już od razu...nagle zaczęłyśmy rozmawiac i jakbym znała ją juz od dawna gadałyśmy o swoich problemach i radościach i o przeszłości....pokazała mi zupełnie inny sposób patrzenia na świat,na rzeczywistosc i rózne wydarzenia....Tego własnie było mi trzeba i za to z całego serducha dziękuje jej:)))

tak pozatym to robiłam dzisiaj zakupy z Martą w jej oczojebynym szaliczku ale nigdzie nie było takiej zyrafy....:)))takiej jaka miała byc:))hehe

Pozdrawiam Was wszystkich moi kochani:))

Kajak przyjmij oświadczyny Henia:))ja myśle,ze on ma dobre zamiary:)))

BUZIAKI!!!!:***)

to.remember : :

Sami swoi:))) Komentarze (6)
01. grudnia 2003 18:33:00
linkologia.pl spis.pl

Dzisiaj miałam okazje napotkać pare zjawisk paranormalnych:)i za ich zgodą bądź nie (Kasiu) opisze pare z nich:)))

Zaczęło sie zupełnie normalnie, wstałam z łóżka i zrobiłam wszystko to co się po wstaniu z łóżka zazwyczaj robi:)))wyszłam z domku i pojechałam do szkoły...nadal było ok....tzn dopóki nie weszłam do klasy....zaczęło się od matmy....weszłam do klasy spóźnioną jakąś tradycyjną minutke:)i zobaczyłam starego, wyjechanego koczkodana w zielonym sweterku,stojącego na swoich kaczych rozkraczonych(od tego wyjechania:))) nóżkach....no cóż rozdała wiedźma sprawdziany i tyle mnie tam było.....później na nastepnej lekcji jakaś blizej niezidentyfikowana brazowa masa znalazła się na ławce  potem na błękitnym sweterku mojej Basi:))no cóż pranie w szkole też sie zdarza:))

Następnie żabojad w postaci kobity od francuskiego w ciemno zielonej bluzce i czerwonych koralach w stylu "jam jest Marysieńka spod samiuśkich Tater":)) "Nie masz ksero????????????to jest nieprzygotowanie do lekcji i to jest ndst!!!!" i tak kilka razy dzisiaj w ciągu jedynych 45min.......

później zamiast normalnej religii poszliśmy sobie do "knajpki" na pierogi:)))smaczne były chociaz troche zimne już:))

Następnie w-f gdzie toczyły się najróżniejsze dyskusje....poczawszy od karnacji,raku skóry,przez okres do demonów i innych takich....a przed tym moja kochana Basia została wstrząśnięta....zmieszana.....wepchnięta i zmolestowana przez spragnionego i niewyżytego prof Jelenia,który chciał wciągnąć Basie do trójkątu tylko nie mógł się zdecydowac czy z dyrektorką czy dyrektorem.....NIESTETY(jak dla jelenia)nie było ani dyrektorki ani dyrektora.......coż za strata....ale on to sobie pewnie nadrobi więc strzeżmy się!!!nie dajmy sie zmanipulować Jeleniowi!!!!!(i ogólnie całej tej zmanipulowanej budzie!!!!!!!!!!!!!!!!!)

A teraz pozdrawiam Kasiunie która się nie czesze i Agunie,która ma wspaniałe struny głosowe i to będzie na piśmie:)))) I Basie zeby się trzymała i nie popadała w dalsze manipulowanie i malwersacje:)))i wszystkich znajomych,którym się ten BLOG podoba lub tez nie.....:))))))

papatki!!!:)

to.remember : :

Kochać....tak poprostu....:)) Komentarze (2)
27. listopada 2003 16:11:00
linkologia.pl spis.pl

                   To uczycie ogarnia mnie raz z jednej,raz z drugiej strony....bombarduje swoim świętym jadem i pożera....pozera od środka....

A jednocześnie mnie tworzy....sprawia,że jestem taka jaka jestem, zamienia mnie w małe ciepłe słoneczko:)))Które poprostu potrzebuje miłosci ,potrzebuje,żeby ktoś je przytulił ....tyczy się to pewnej osoby,dlatego,że miłosci ze strony rodziny,przyjaciół moich kochanych i innych tych bardziej lub mniej chcianych osób mi nie brakuje:)))

Jestem stworzonkiem,które kocha i pragnie być kochane....:))

Dlatego...

                             KOCHAJ MNIE!!!!!!:))))hihi

buziaki:)

to.remember : :

Dziwny jest ten dzień.... Komentarze (2)
22. listopada 2003 19:59:00
linkologia.pl spis.pl

                    Dzisiaj ogarnia mnie jakiś dziwnie melancholijny nastrój....

Niby nic się nie stało, a jednak stało się wiele....

Wiele zrozumiałam...wiele się nauczyłam.......i troche bardziej.....

Dzień jest dziwny,a za oknem bardzo gęsta mgła,moze w niej odnajde mojego Anioła,którego szukam już od dłuzszego czasu.......???

Ale tak ogólnie to moje dzisiejsze odkrycia uczyniły ten dzień wyjątkowym i szczególnym.......zobaczymy.....jak to wszystko potoczy się dalej....

to.remember : :

linkologia.pl spis.pl

                      Pozwól mi spróbować jeszcze raz,

   pewność mam, wyleczyć, wyleczyć mnie

za pyche i kłamstwa, same nałogi, i za wszystko co związane z tym...

za świństwa duże i małe, za mą niewiare, rozgrzesz mnie, no rozgrzesz mnie

Panie mój, o Panie...

chcę troche czasu, bo czas leczy rany,

i chciałabym, chciałabym zobaczyc co dzieje się w mych snach, co dzieje się

i nie, nie chce płakać Panie mój!!!

Uczyń bym była z kamienia, bym z kamienia była znów i pozwól, pozwól mi spróbować jeszcze raz,

jeszcze raz.....

 

 

to.remember : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272812345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

wirtualny-adres-warszawaa | bikes4eko | frustracja | just-true-life | niemiay | Mailing